در اين سمينار علاوه بر معرفي مفهوم برند سازي و اهميت موضوع برند در محيط بازاريابي بين المللي صنعت گردشگري، راهبرد ها و راهکارهايي براي ساخت برندي موفق در صنعت گردشگري ارائه مي شود.
دراين سمينار سخنراناني از دانشگاه APU ژاپن ، دانشکده CETT دانشگاه مرکزي بارسلون و ازطراحان و برنامه ريزان برخي از برندهاي موفق گردشگري جهان حضورخواهند داشت.
در پايان اين سمينارگواهينامه اي معتبر از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، دانشگاه مرکزي بارسلون، دانشگاه .ژاپن و شرکت آموزشي وپژوهشي مارکوپولو، به شرکت کنندگان در سمينار اعطاء مي شود.
راهبرد هاي ساخت برندگردشگري کشورها ،راهبرد هاي ساخت برند براي شرکت هاي فعال در صنعت گردشگري و راهبرد هاي ساخت برند براي محصولات صنعت گردشگري از جمله موضوعات مورد بررسي دراين سمينار است.
دراين سمينار همچنين مطالعات موردي از سوي چند برند موفق در صنعت گردشگري جهان و تجربه کشورهايي نظير ژاپن،اسپانيا و ترکيه دربرند سازي ارائه خواهد شد./121
انتهای پیام/