در اين همايش فرزين معاون وزير اقتصاد و پوينده مدير کل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي به ايراد سخنراني پرداختند.
در اين سمينار علاوه بر معرفي مفهوم برند سازي و اهميت موضوع برند در محيط بازاريابي بين المللي صنعت گردشگري، راهبرد ها و راهکارهايي براي ساخت برندي موفق در صنعت گردشگري ارائه مي شود.
دراين سمينار سخنراناني از دانشگاه APU ژاپن ، دانشکده CETT دانشگاه مرکزي بارسلون و ازطراحان و برنامه ريزان برخي از برندهاي موفق گردشگري جهان حضور دارند.
در پايان اين سمينارگواهينامه اي معتبر از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، دانشگاه مرکزي بارسلون، دانشگاه .ژاپن و شرکت آموزشي وپژوهشي مارکوپولو، به شرکت کنندگان در سمينار اعطاء مي شود./121
انتهای پیام/