ساخت برند ملي در دستور کار ميراث فرهنگي قرار دارد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، مدير کل دفتر توسعه گردشگري سازمان ميراث فرهنگي يکي از اهداف ايجاد برند را بررسي قابليت‌هاي گردشگري کشور ذکر کرد و افزود : برند ارتباطي مستقيم با ذهن مخاطبان دارد .

محمد رضا پوينده افزود: صنعت گردشگري نياز به معرفي شدن دارد و يکي از روش‌هاي معرفي قابليت‌‌هاي گردشگري برند است .

وي گفت : سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مصمم است از نيازها و نشانه‌هاي موجود در محتواي تاريخي و فرهنگي کشور استفاده کند .

وي تصريح کرد: يکي از متداول‌ترين روش‌هاي ساخت برند آشنايي با مشتريان و نيازهايشان است./121

انتهای پیام/

کد خبر 1389031924