فرزاد مقدم ارزيابي خواسته هاي گردشگران،معماري برند وهويت آن،تبديل شخصيت و جايگاه برند به پيام و ايجاد يک برنامه تبليغاتي هدفمند و يکپارچه را از جمله مراحل برندسازي ذکر کرد.
وي با اشاره به اقدام کشور هندوستان براي ساخت برند درسال 2002 افزود:اين کشور پس از ساخت برند به ارزيابي اثر بخشي کمپين خود پرداخت که افزايش 25 درصدي گردشگران ورودي ازاثرات اوليه اين کمپين بود.
مقدم با بيان اينکه درکشور ما به موضوع جايگاه سازي درتبليغات گردشگري توجه نشده است، افزود:تبليغات گردشگري بايد يک چارچوب هماهنگ داشته باشد.
وي دربخش پيشنهادهاي خود برگزاري تور ترکيبي بين ايران و کشورهايي مانند ترکيه را از جمله پيشنهادات خود ذکر کرد.
مقدم با اشاره به تجربه کشورهايي نظير استراليا،نيوزلند،مالزي و چين افزود:دربرخي از کشورها گردشگران بين استاني نقش مهمي درتوسعه گردشگري دارند./121
انتهای پیام/