محمدابراهيم لاريجاني در گفتگو با ميراث آريا(chtn) با بيان اين مطلب افزود:از آنجا که اطلاع‌رساني از فاکتورهاي توسعه گردشگري به شمار مي‌رود؛از اين رو ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور نيز همواره در تدوين طرح‌هاي نوروزي و تابستانه خود اين مهم را مورد توجه قرار مي‌دهد.

وي ادامه داد: در طرح تابستانه 89 نيز همچون طرح‌هاي نوروزي و تابستاني که در دوره‌هاي گذشته از سوي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور تهيه مي‌شد بر لزوم اطلاع‌رساني و تهيه اقلام تبليغاتي و توزيع آنها ميان گردشگران تاکيد شده است.

قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور بيان داشت: لازم است ستاد تسهيلات سفرهاي استان‌هاي مختلف کشور همانند نوروز 89 نسبت به چاپ و توزيع نقشه‌هاي راهنماي گردشگري و بروشور جاذبه‌هاي استان اقدام کنند.

لاريجاني تصريح کرد: علاوه بر اين راه‌اندازي کيوسک‌هاي اطلاع‌رساني و حضور راهنمايان در مبادي ورودي شهرها و افزايش راهنمايان ثابت در سايت‌هاي گردشگري از ديگر موارد مورد تاکيد در طرح تابستانه سفر است که استان هاي مختلف نيز آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

وي خاطرنشان کرد: همچنين لازم است حجم اقلام تبليغاتي چاپ و نشر شده، تعداد کيوسک‌هاي اطلاع‌رساني و نفرات بکارگيري شده براي اين منظور به ستاد مرکزي اعلام شود، تا از طريق ستاد مرکزي به اطلاع هموطنان برسد.

/115


انتهای پیام/

کد خبر 1389032211