فرشيد چچاني افزود: در اين جلسات دررابطه با چگونگي ارائه تسهيلات به مسافران در تابستان بحث و تبادل نظر به عمل آمده است .
وي تصريح کرد: همچنين فعاليتهايي از قبيل نصب پيام خوشامدگويي با استفاده از پلاکارد و غيره در سر درب هتل ها و مهمانپذير ها و ارائه آمار مسافران هر پانزده روز يکبار به اداره کل انجام ميشود .
چچاني خاطر نشان کرد: بازرسي از هتلها و مهمان پذيرها به صورت محسوس و نا محسوس در طول تابستان توسط نيروهاي اداره کل انجام خواهد شد.
وي در ادامه خواستار تلاش بيشتر تمامي مديران دستگاههاي مرتبط براي افزايش عملکرد واحدهاي مربوطه در ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستاني شد .
/104
انتهای پیام/