مشکلات دفاتر خدمات مسافرتي خوزستان بررسي شد

به گزارش ميراث آريا(CHTN) به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري خوزستان مدير کل ميراث فرهنگي خوزستان در اين جلسه با اشاره به اينکه مجموعه هاي سرمايه گذاري توسط بخش هاي خصوصي موجب ارتقاء صنعت گردشگري مي شود گفت : ما مي توانيم از طريق فرهنگ سازي عمومي در قالب پکيج هاي تبليغاتي ،آموزشي ،مطبوعات و صدا وسيما نوعي خدمات رساني به مردم ارائه کنيم.

پرويز پورفرخي افزود: باراه اندازي پرتال اداره کل ميراث فرهنگي در دوسطح بين المللي و داخلي که از طريق سازمان ايرانگردي و جهانگردي به همه مراکز بين المللي اعلام خواهد شد ظرفيت هاي ايجاد شده در صنعت گردشگري با همکاري خدمات مسافرتي و گردشگري استان به اطلاع عموم خواهد رسيد.

وي خاطر نشان کرد: از طريق فراهم کردن زمينه ايجاد ارتباط تنگا تنگ و مؤثر بخش خصوصي با دستگاه هاي اجرايي دولتي مناطق نمونه گردشگري در توريسم هاي مختلف همچون سلامت، فرهنگي و زيارتي با هدف ارتقاء سطح در ورودي هاي گردشگر معرفي خواهد شد.

همچنين پورفرخي با بيان اينکه اداره کل ميراث فرهنگي خوزستان با پراکندگي موضوع و وظايف سازماني در اين حوزه و محدود بودن اعتبار مواجه است گفت: اداره کل از طرح هاي فني در بخش هاي خدمات مسافرتي و سرمايه گذاري در بخش هاي تبليغاتي با پکيج هاي مختلف حمايت مي کند و مقرر شد که نسبت به پيگيري مشکلات مطروحه برنامه ريزي لازم به عمل آيد.

حرمتي رئيس جامعه هتلداران استان خوزستان در اين نشست گفت: عدم هماهنگي و برنامه ريزي در اجراي همايش ها ، گردهمايي ها و سمينارهاي استاني ،وجود مهمانسراهاي دولتي و اقامتگاه هاي غير مجاز و عدم ايجاد زير ساخت هاي گردشگري به عنوان آيتم هاي جذب گردشگر از جمله عواملي است که باعث مي شود رشد درصدي اشتغال هتل ها کاهش پيدا کند و دچار ورشکستگي شوند./106

انتهای پیام/

کد خبر 138907133