وي افزود : هماهنگي با سايت رسمي صندوق تأمين اجتماعي و سايت عملياتي معاونت درمان، گروه مشاوران جوان استانداري، سيستم انتظار اينترنتي شرکت رفاه گستر و ساير ارگانها و نهادها از جمله بانکها براي رفع مشکلات مربوط به مراجعه کنندگان و بيماران در اين خصوص پرداخته و بدين منظور دستگاه وب کيوسک که قابليت ارائه خدمات اينترنتي را داراست، در اين اداره کل و برخي مراکز درماني تابعه نصب و راهاندازي شده و در ساير مراکز نيز در دست اقدام و بررسي است.
بهنام پرهيزگار اظهار داشت: توسعه و گسترش خدمات اينترنتي از جمله اهداف دولت براي ارتقاي خدمات مطلوب به مردم است از اين رو مراکز درماني تابعه اداره کل درمان تأمين اجتماعي استان تهران نيز ميتوانند در برنامههاي آتي خود موضوع نصب و استقرار اين وب کيوسکها را مورد توجه و برنامهريزي قرار دهند.
مدير کل درمان تأمين اجتماعي استان تهران تأکيد کرد: با توجه به اينکه ارائه خدمات اينترنتي نيازمند تجهيزات نرم افزاري و سخت افزاري مناسب و نيز آموزش لازم و نيروي انساني مورد نياز است، وب کيوسکها تاحدي اين مشکلات را رفع کرده و خدمات اينترنتي لازم را به صورت رايگان در اختيار مراجعه کنندگان قرار ميدهند. 202
انتهای پیام/