در اين کنفرانس که نشستي تخصصي براي دانشگاهيان، مديران سازمانهاي گردشگري،بازاريابان و نمايندگان بخشهاي دولتي و از کارشناسان متعددي در زمينههاي فنآوري اطلاعات و ارتباطات در گردشگري و مسافرت سود خواهد برد، آينده صنعت گردشگري در قالب سمينارها، کارگاههاي تخصصي و سخنرانيهاي متعدد مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
مباحثي شامل: رسانههاي اجتماعي، موتور جستجو گر بازاريابي و بهينه سازي و دستورالعملهاي سيال در رابطه با گردشگري و بازاريابي الکترونيکي، موضوعات نشستها و سخنرانيهاي اين دوره از کنفرانس را در بر خواهند داشت.
پيش بيني ميشود ، بيش از 250 شرکت کننده از 20 کشور جهان، به ارائه داشتهها و مطالب خود در اين اجلاس چهار روزه بپردازند./109
انتهای پیام/