به گفته طراحان ، لوگوي جديد سرزندگي گردشگري دوباره احيار شده ويتنام را به همراه هويت ملي اين کشور به نمايش درآورده و يکتايي، استقلال و تصوير تازهاي از ويتنام را به عنوان مقصد جديد گردشگري آسيا به نمايش درمي آورد.
هدف اصلي اين رقابت که به صورت مشترک توسط سازمان گردشگري و شرکت رسانههاي ويتنام برپا شد، ارتقا چهره ويتنام را براي جذب بيشتر گردشگر به اين کشور بر پايه زيرساختهاي برنامه پنج ساله توسعه گردشگري ويتنام از 2011 تا 2015 و همچنين استراتژي توسعه گردشگري ويتنام در دوره 10 ساله پيش رو، عنوان شده است.
براساس طرح 10 ساله گردشگري دولت ويتنام درصدد است تعداد گردشگران خارجي اين کشور را تا سال 2020، پانزده درصد و تعداد گردشگران داخلي را 18 درصد افزايش دهد.
گفتني است اين رقابت از چهار ماه پيش آغاز شده و 413 طرح از 223 طراح در آن حضور داشتند. گفتني است علاوه بر جايزه نخست از رتبههاي دوم و سوم نيز با اهداي جوايزي قدر داني شد./109
انتهای پیام/