راه‌اندازي سامانه پيام کوتاه رسيدگي به شکايات گردشگران

معاون توسعه، مديريت و تجهيز منابع اداره کل ميراث‌فرهنگي استان بوشهر در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) با اعلام اين خبر افزود: اين سامانه مطابق ماده 27 قانون مديريت خدمات کشوري و ضرورت پاسخگويي و رسيدگي به شکايات مردم در حداقل زمان، راه‌اندازي شده است.

سکينه سالاري تصريح کرد: هدف از راه‌اندازي سامانه فوق اين است که مسافران ورودي به استان بتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل در حوزه ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، با اين سامانه ارتباط برقرار کنند.

وي افزود: بنابراين اقدام شماره 10 رقمي 3000850000 به عنوان سامانه پيام کوتاه اعلام شده است تا گردشگران بتوانند با برخوداري از حمايت مسؤولان، خطاي پيش آمده را گزارش و از نتايج پيگيري‌هاي انجام شده، اطلاع يابند.

سالاري با بيان اينکه اين سامانه در ايام نوروز و تمامي ايام سال فعال خواهد بود، متذکر شد: اطلاع‌رساني جاذبه‌هاي گردشگري استان نيز از طريق اين سامانه ممکن مي‌شود.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1389112614