فعاليت 24 مرکز اطلاع رساني براي راهنمايي گردشگران نوروزي

به گزارش ميراث آريا(chtn) جلسه ستاد تسهيلات سفر استان با حضور معاون سياسي امنيتي و نايب رئيس ستاد، فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان رؤساي ستاد تسهيلات سفر شهرستان‌‌ها و مسوولان کميته‌هاي ستاد مرکزي تشکيل شد.

معاون سياسي امنيتي استانداري استان مازندران در اين جسله گفت: ستاد تسهيلات سفر علاوه بر داشتن نقش کاربردي و عملياتي بايد تأثير فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي نيز به صورت عيني ديده شود.

ابراهيمي به وجود نظم ارگانيک و هماهنگ بين تمامي اجزاي ستاد تسهيلات سفر اشاره کرد و افزود: شهرهاي واقع در مدخل ورودي استان‌ها بايد در راستاي معرفي برنامه‌هاي اين ستاد فعالتر عمل کنند.

نايب رئيس ستاد مرکزي با اشاره به نظارت جدي بر ستاد تسهيلات سفر و ارزيابي کميته ها و ستادهاي شهرستاني از هم اکنون، گفت: هر گونه آسيب و نارسائي بايد ازهم اکنون پيگيري و حل و فصل شود.

وي حمايت ويژه از ستادهاي با برنامه‌هاي ابتکاري را اعلام کرد و گفت: ستادها بايد برنامه محور و با رويکرد خدمات‌رساني فعاليت کنند.

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از ستاد تسهيلات سفر استان به عنوان خط مقدم جلسات استان نام برد و افزود: ستادهاي شهرستاني و کميته‌هاي برتر در سال 90 با ارزيابي انجام شده از سوي کميته نظارت و ارزيابي عملکرد معرفي مي‌شوند.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مازندران با اشاره به شرايط ويژه استان با توجه به هدفمندي يارانه‌ها و مسائل نشأت گرفته از آن، گفت: مازندران به عنوان استان معين گردشگري و نزديکي آن به پايتخت پيش‌بيني مي‌شود امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته ميزبان شمار زيادي از گردشگران و مسافران از سراسر ‌نقاط ايران باشد.

اسدالله محمدپور از آغاز فعاليت دبيرخانه ستاد در محل اداره کل ميراث فرهنگي خبر داد و افزود: با افتتاح 24 مرکز اطلاع رساني در سطح استان، افرادي ملبس به لباس متحدالشکل راهنمايي گردشگران را در اين ايام به عهده خواهند داشت.

در اين جلسه همچنين مسوولان کميته‌هاي نظارت و ارزيابي عملکرد، امنيت، خدمات رساني و امور رفاهي، فرهنگي، بهداشت، درمان، بودجه و آمار، ارتباطات و اطلاع‌رساني ستاد مرکزي، فرماندار شهرستان آمل به نمايندگي از فرمانداران گزارشي از روند تشکيل جلسات و اقدامات کميته‌ها ارائه کردند.
/119

انتهای پیام/

کد خبر 1389120145