ازاينرو اين کشور با فراخواندن نمايندگان عالي رتبه خود از کشورهاي ژاپن، چين، مالزي، هند و روسيه، اقدام به توسعه برنامههاي تبليغي اين کشور در مناطق آسيايي جهت جذب گردشگران اين قاره کرد.
سازمان گردشگري تانزانيا اعلام کرد، اين کشور بايد تنوعي در بازارهاي گردشگري خود به وجود آورد. بازاري که مدتها در دست کشورهاي غربي و چند کشور افريقايي همسايه اين کشور بوده است.
براساس آمارهاي موجود بازارهاي سنتي گردشگري تانزانيا به غير از کنيا و افريقاي جنوبي ، چند کشور غربي همچون انگلستان، امريکا، ايتاليا، آلمان، فرانسه، اسپانيا و کشورهاي اسکانديناوي بوده اند.
لازم به ذکراست پيش بيني ميشود، تعداد 90 ميليون گردشگر آسيايي در سال 2011 به کشورهاي ديگر مسافرت کرده و درآمدي 86 ميليارد دلاري را براي تمام کشورهاي ميزبان همراه آورند./109
انتهای پیام/