آموزش ضوابط کيفيت خدمات به مديران تاسيسات گردشگري سمنان

سرپرست معاونت گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان سمنان با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn) گفت:اداره کل ميراث فرهنگي استان سمنان در صدد افزايش کيفيت خدمات واحدهاي پذيرايي است.

رحمان فرماني افزود:پايين‌ترين کيفيت رستوران‌هاي بين راهي متعلق به رستوران‌هاي به اصطلاح اتوبوسي است که مسافر نقشي در انتخاب رستوران ندارد.

وي خاطرنشان کرد:اين در حالي است که بيشتر رستوران‌هاي بين راهي اين استان اتوبوسي نيستند و مديران اين مراکز براي جلب نظر مسافران و گردشگران و افزايش کيفيت ارائه خدمات تلاش مي‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي استان سمنان گفت: اين اداره کل براي افزايش کيفيت خدمات در تاسيسات گردشگري اين استان، طرح\" تطبيق استانداردهاي خدمات تاسيسات گردشگري\" را در فاز اول اجرايي کرده است.

اين مقام مسؤول در اداره کل ميراث فرهنگي استان سمنان يادآور شد: در مرحله اول اجراي اين طرح، مديران تاسيسات گردشگري استان با ضوابط و استانداردهاي کيفيت خدمات‌ آشنا شده‌اند.

/117

انتهای پیام/

کد خبر 138912091