استقرار بازرسان در کمپ‌ها، مراکز اقامتي و سياحتي

محمدرضا پوينده، قائم‌مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) بابيان اين مطلب افزود: دريافت پيشنهادات، انتقادات و رسيدگي به شکايات مسافران و گردشگران نوروزي از محورهاي طرح نوروزي 90 ستاد دائمي تسهيلات سفر است.

وي با بيان اينکه در اين رابطه لازم است ستادهاي استاني شماره‌ تلفن‌هايي را به منظور دريافت شکايات مسافران اختصاص دهند، متذکر شد: همچنين اختصاص کيوسک و چادرهايي به منظور مراجعه مسافران براي اعلام شکايات احتمالي از ديگر وظايف ستاد تسهيلات سفر هر استان است.

پوينده گفت: تمامي ستادهاي استاني موظفند هماهنگي‌هاي لازم را به منظور رسيدگي حقوقي و بررسي شکايات واصله در اسرع و همچنين آمادگي لازم به منظور اعزام بازرس جهت رسيدگي به شکايات مسافران در محل داشته باشند.

وي خاطرنشان کرد: انجام نظرسنجي در آيتم‌هاي مختلف از مسافران و گردشگران و راه‌اندازي تلفن گويا و يا ساير سامانه‌هاي رسيدگي به شکايات از ديگر موارد مورد توجه در طرح نوروزي 90 ستاد تسهيلات سفر به شمار مي‌رود.

قائم‌مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور همچنين بر انعکاس مشکلات و شکايات واصله به سازمان‌هاي متولي و پيگيري تا کسب نتيجه و اعلام به مسافران و جلب رضايت آنان در زماني که در استان به سر مي‌برند تاکيد کرد.

وي خاطرنشان کرد: تمامي اين موارد بايد با مسؤوليت اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري هر استان و با همکاري تمامي سازمان‌هاي عضو ستاد انجام شود./115

انتهای پیام/

کد خبر 138912092