حميد يزداني افزود:تلاش شده است از طريق بانکها، تسهيلاتي براي نوسازي و بهسازي واحدهاي گردشگري از جمله رستورانهاي بين راهي جذب شود.
وي خاطرنشان کرد:چنانچه رستورانهاي بين راهي به افزايش کيفيت ارائه خدمات، نوع برخورد و پوشش پرسنل، نوسازي فضاي رستوران و ديگر موارد توجه داشته باشند، در آمدزا ميشوند و نيازي به دريافت تسهيلات نخواهند داشت.
اين مقام مسؤول در ميراث فرهنگي سمنان با بيان اينکه اولويت ارائه مجوز ايجاد رستوران بينراهي با افراد تحصيلکرده در امور مرتبط با صنعت گردشگري است،افزود:اين در حالي است که تحصيلکردههاي اين رشته، تمايلي به ايجاد رستوران بينراهي ندارند.
يزداني بهترين راهکار براي افزايش کيفيت ارائه خدمات در رستورانهاي بينراهي را ارائه آموزش ضمن خدمت به مديران و پرسنل اين واحدها عنوان کرد و افزود:در سال آينده دوره آموزشي براي تمامي مديران تاسيسات گردشگري اين استان برگزار مي شود./117
انتهای پیام/