کارشناسان گردشگري تايوان معتقدند، گردشگران بين المللي و بازرگانان امروز نه تنها تمايل زيادي به برگزاري کنفرانسها و نمايشگاهها در هتلها و مراکز برگزاري همايش دارند بلکه ميخواهند در اين مسير با کارشناسان ديگري نيز در مورد مسائل مربوط به علايق مشترکشان بحث و گفتگو کنند.
درحال حاضر، هتلهاي فراواني در ويتنام، غذاهاي مخصوص خود را به صورت اينترنتي معرفي کرده و در اختيار گردشگران ويژه قرار داده اند. فرصتي که اين توانايي رادر اختيار ميهانان قرار ميدهد تا با در دست داشتن مواد لازم تهيه غذا و خريد آنها از فروشگاهها، به صورت شخصي به طبخ غذاي مورد نظر خود بپردازند.
بستههاي خدماتي با کيفيت در برگزاري همايشها هميشه مورد نظر گروههاي بازرگاني و گردشگري خارجي بوده و سازماندهندگان معمولا از طريق ايميل يا وبسايتهاي خود به ارائه آنها ميپردازند. اين ابتکار باعث شده است بسياري از هتلها توجه ويژهاي بر وب سايتها داشته باشند زيرا از يک سو منجر به کاهش هزينه و از سوي ديگر به افزايش تعداد مسافران آنان مي انجاميد.
کارشناسان معتقدند، اينترنتي شدن خدمات در دو سال گذشته سهم بسزايي در خروج اين کشور از بحران اقتصادي داشته است./109
انتهای پیام/