به گزارش ميراث آريا ((chtn نبود امکانات رفاهي ،خدمات رساني در جابجايي و ارائه خدمات بهداشتي به خريداران در سطح مراکز خريد و بازار هاي سطح شهر گاهي رسم خريد شب عيد را به کام همشهريان تلخ مي کند .

انتظار مي‌رود وقتي فروشندگان بازار در تمام سال ماليات و عوارض را به شهرداري مي‌پردازند، شهرداري نيز در جهت ايجاد سرويس‌هاي خدماتي براي تسهيل حضور خريداران در اين ناحيه فعاليت‌هايي انجام دهند که متأسفانه اصلاً به مشتريان توجهي نمي‌شود.

بازار ها بايد يک متولي داشته باشندکه توسط آن رستوران‌ها بررسي شوند زيرا اکثراً مردم در روزهاي خريد بيرون غذا مي‌خورند و سلامتشان بسيار مهم است.

بازار سرويس بهداشتي ندارد،‌حداقل در ابتدا، وسط و انتهاي بازار بايد فضاهاي بهداشتي ايجاد شود ،مردمي که به اين خوبي هزينه مي‌کنند حتماً‌ هزينه‌هاي اين مکان‌ها را نيز پرداخت خواهند کرد، مردم انتظار خدمات مناسب را دارند و هزينه‌ي آنرا مي‌‌پردازند.

همچنين نبود تاکسي پس از خريد بسيار امر مهمي است، مـتأسفانه مردم با زن و بچه در هواي اسفند‌ماه و گاهي زير باران به خريد مي‌پردازند ولي پس از پايان خريدشان، ساعت‌هاي پاياني شب در خيابان بايد منتظر تاکسي بمانند .

در اين مواقع است که راننده تاکسي نيز با توجه به شرايط ، قيمت را چند برابر مي‌کند و فرد هم مجبور است بپردازد و اينگونه است که مشتري براي دفعه بعد اين مکان را به علت نداشتن خدمات به مشتري براي خريد انتخاب نکند و اين به ضرر تمام فروشنده‌هايي است که در بازار مشغول به فعاليت‌اند.

نبايد مشتري را فقط تا لحظه خريد کالا مورد توجه قرار داد بلکه امکاناتي که در همين حين در جوانب امر خريد شب عيد صورت مي‌‌گيرد نيز بسيار حائز اهميت و توجه است و اينگونه به جاي يک خريد خسته‌کننده که خستگي و شکايت کودکان و خانواده‌ را به همراه دارد و فرآيند خريد را به يک عمل خسته‌کننده تبديل مي‌کند مي‌توان با توجه کردن به اين نکات آن را به يک خاطره خوش و به ياد ماندني تبديل کرد که همه از آن لذت ببرند.
/118

انتهای پیام/

کد خبر 1389122340