انجام 300 بازرسي از مراکز خدمات‌رسان در استان مرکزي

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي استان مرکزي، منصور زنگارکي معاون کميته نظارت و ارزيابي ستاد تسهيلات سفر استان ضمن اعلام اين خبر گفت: طبق برنامه ريزي صورت گرفته از سوي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان مرکزي، جهت رسيدگي به شکايات و کنترل خدمات تاسيسات گردشگري استان همانند هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، دفاتر خدمات مسافرتي، رستوران‌هاي سنتي و نيز ساير مراکز پذيرايي، هيات نظارتي ويژه تشکيل شده است.

وي تصريح کرد: اين هيأت متشکل از کارشناسان خبره حقوقي، نمايندگان بخش خصوصي انجمن‌هاي صنفي و کارشناسان گردشگري است که در ايام نوروز به صورت شبانه‌روزي فعاليت مي‌کنند.

زنگارکي گفت: همچنين مسافران نوروزي استان مرکزي مي‌توانند در صورت بروز هرگونه تخلف با شماره 08613121906 تماس حاصل و يا از طريق سامانه پيام کوتاه 30005932002222 با کارشناسان هيات نظارتي مذکور ارتباط برقرار کنند.

وي افزود: شماره‌هاي ذکر شده در تمامي راه‌هاي مواصلاتي و محل تردد مسافران نصب شده‌اند تا گردشگران بتوانند از خدمات اطلاع‌رساني و رفع مشکلات موجود برخوردار شوند.

زنگارکي در پايان خاطرنشان کرد: طي يک هفته گذشته هيچ گونه تماسي مبني بر تخلف مراکز ياد شده با ستاد تسهيلات سفر استان مرکزي نداشتيم.

گفتني است هيأت رسيدگي به شکايات گردشگران استان مرکزي در ايام نوروز به صورت دائم فعال است و در صورت تعدد شکايات جلسات قضايي آنان در محل بروز مشکل تشکيل خواهد شد.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1390010720