به گفته وي در اين مدت مجموع بازديدهاي نظارتي از مراکز اقامتي، رستورانها، مراکز پذيرايي بين راهي، دفاتر خدمات مسافرتي و مراکز اقامتي بالغ بر هزار مورد بوده است.
لاريجاني 130 مورد تشويق واحدهاي فعال، 167 تذکرشفاهي به واحدهاي سهل انگار، 12 فقره اخظار کتبي و 65 شکايت واصله از دفاتر خدمات مسافرتي و تورها، مراکز اقامتي و پذيرايي را همگي مورد بررسي، پيگيري و حل و فصل قرار گرفته و در سه مورد با اداره اماکن به منظور جلوگيري از فعاليت مکاتبه شده ماحصل فعاليت 6 گروه نظارت برشمرد.
وي در پايان به آمار بازديدکنندگان از بافت تاريخي تهران، شهر تاريخي فرهنگي، زيارتي ري و تفرجگاههاي شمال تهران بالغ بريک ميليون نفر اشاره کرد و گفت: پايگاههاي اطلاع رساني در مبادي ورودي و راه اندازي سامانه ارسال اطلاعات به مسافران از طريق بلوتوث در 16 مبدا با ارايه اطلاعاتي از هتلها، دفاتر خدمات مسافرتي، موزهها و نقشهي شهر تهران منجر به ارايه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي تهران شده است./104
انتهای پیام/