بنابراين گزارش اين دود گاهي آنقدر غليظ ميشود که براي مسافران و کارکنان اين ايستگاه مشکلات جدي ايجاد ميکند که براي بيماران تنفسي و حتي افراد سالمي که در اين ايستگاه تردد ميکنند بسيار خطرناک است .
مسوول اين ايستگاه دلايل اين امر را فعال نشدن دستگاههاي هواساز تونل قيطريه- تجريش دانست و گفت: نصب نشدن دستگاههاي هوا ساز توسط پيمانکار موجب انتقال دود غليظ از محيط عمليات حفر به داخل ايستگاه ميشود.
«سياوش عباسي» افزود: نبود دستگاههاي مکش در سطح تونل باعث شده اين دود از اين ايستگاه خارج شود.
مسوول ايستگاه متروي قيطريه بيان داشت: شدت و ضعف مقدار دود در اين ايستگاه بستگي به محل فعاليتي دارد که عمليات در آنجا انجام ميشود .
تونل قيطريه- تجريش در بالاترين نقطه خط يک قرار دارد و عمليات احداث تا چند ماه ادامه خواهد داشت و تجهيز اين قسمت به سيستم تهويه زمانبر خواهد بود .
متاسفانه بي توجهي مسوولان مترو در اين مورد و کندي عمليات نصب سيستمهاي تهويه در اين تونل باعث آسيبهاي جدي براي مسافران و به خصوص کارکنان اين ايستگاه شده و لازم است تا بيش از اين سلامتي مردم در خطر نيفتد و اقدامات لازم هر چه سريعتر انجام شود.
118/
انتهای پیام/