بر مبناي اين مذاکره برگزاري کارگاههاي آموزشي به منظور برطرف کردن خلاءهاي موجود در حوزه تبليغات، برندينگ و نيز آشنايي با بازار هدف در هر دو کشور در دستور کار قرار گرفت.
بنابر اين تعامل، مقامات گردشگري و فعالين بخش خصوصي کشور نيز ميتوانند پس از آشنايي با سلايق و ديدگاه جامعه گردشگري مالزي در جذب و ميزباني از گردشگران اين کشور موفق عمل کنند.
خاطرنشان ميشود؛ در ادامه اين ديدار در راستاي برگزاري دومين نشست کميته فني مشترک گردشگري ايران و مالزي نيز توافق و تصميم بر آن شد تا پيگيري مصوبات مربوطه با سرعت بيشتري در دستور کار قرار گيرد.
اين جلسه دوشنبه 19 ارديبهشت ماه 90 در دفتر توسعه گردشگري معاونت گردشگري برگزار شد.
/104
انتهای پیام/