او شرط موفقيت در صنعت هتلداري را تجربه، قدرت ابتکار، دلسوزي و صداقت کارکنان در ارائه خدمات مرتبط دانست و افزود: مهارتهاي تکنيکي به خودي خود براي جلب رضايت مشتري کافي نيست، بلکه بايد مهارتها با احساسات ميهماننوازي، خوشرويي و مردمدوستي توام باشد تا با تلفيق فن، صداقت و متانت رضايت ميهمان تامين شود.
«مولوي» با تاکيد بر استانداردسازي رفتار سازماني کارکنان و ضرورت ارائه آموزشهاي کاربردي در اين راستا، خاطرنشان کرد: يک ميهمان به محض ورود به هتل با رفتار پرسنل روبرو ميشود و بنابراين رفتار و طرز برخورد صحيح و مودبانه کارکنان با ميهمانان، بسياري از کمبودهاي هتل را نزد مشتري پوشش ميدهد.
او با اعلام اينکه هتلداري يک فعاليت گروهي و تيمي است، افزود: اگر اين احساس مشترک در کارکنان ايجاد شود که همه يک هدف و وظيفه واحد دارند و آن جلب رضايت مشتري است به طور حتم تمام تلاشها در راستاي نيل به اين هدف مشترک انجام خواهد شد.
«مولوي» با بيان اينکه تکروي در ارائه خدمات به ميهمانان از سوي کارکنان هتل حتي با رعايت دقيق استانداردهاي روز صنعت هتلداري مطلوب نيست، گفت: فراهم کردن بسترهاي لازم براي اجراي تفکر کارگروهي در جهت دستيابي به اهداف سازماني که افزايش ميزان رضايتمندي مشتري است بايد مورد توجه قرار بگيرد.
/115
انتهای پیام/