او تصريح کرد: در بسياري از هتلها کارکنان هتل توجهي به ساعتهاي اعلام شده توسط راهنما براي بيدار کردن گروه ندارند که اين امر علاوه بر نارضايتي شرکتکنندگان در تور موجب اخلال در برنامه زماني تعيين شده در اجراي تور ميشود.
اين راهنماي گردشگري ادامه داد: تاخير در ارائه اتاقها يا ارائه اتاقهايي که از امکانات مناسب برخوردار نيستند از ديگر مواردي است که نارضايتي گردشگران را به دنبال دارد.
«حسينزاده» متذکر شد: در بسياري از موارد نيز ديده ميشود که کارکنان هتل توجهاي به انتقال چمدانهاي گروه در ابتداي ورود به هتل و يا هنگام خروج ندارند و يا بر گرفتن انعام از گردشگران در حالي که انعام از سوي راهنما پرداخته شده اصرار ميکنند.
او همچنين اظهار کرد: سرعت خدماتدهي در بخش اقامت و رستوران در بسياري از هتلها نيز پايين است و در برخي هتلها نيز به سطح بهداشت و کيفيت خدمات توجهي خاصي نميشود که اين امر نيز موجب نارضايتي گروه ميشود، به طوريکه راهنما را در انتخاب هتل مقصر ميدانند.
«حسينزاده» همچنين خدماتدهي در رستوران هتلها را نيز مورد تاکيد قرار داد و گفت: در برخي رستورانها نيز گارسون با ظاهري نامناسب و با کيفيتي نازل به گردشگران خدمات ميدهد؛ همچنين به اصول مربوط به نحوه سرو غذا نيز در برخي هتلها اصلا توجهي نميشود و اين نيز از مواردي است که نارضايتي گردشگر به ويژه گردشگر ورودي به کشور را به دنبال دارد.
/115
انتهای پیام/