راهکارهاي جمهوري آذربايجان براي ارتقاي گردشگري

به گزارش ميراث آريا (Chtn)،‌ در اين فهرست که با تمرکز روي کشورهاي اروپايي و آسيايي تدوين شده بازارهاي گردشگري جنوب شرق آسيا، خاورميانه، اقيانوسيه و همچنين آمريکا مورد بررسي قرار گرفته است.

به اعتقاد کارشناسان، اين فهرست با اين هدف ارائه شده است تا اين کشور را به عنوان يک مقصد گردشگرپذير به جهانيان معرفي کند، راه‌هاي جديد تبليغات را در حوزه گردشگري کشور نشان دهد، اطلاعات مربوط به فعاليت‌هاي گردشگري را بسط دهد و به توسعه روابط بين‌المللي بپردازد.

از جمله اقدامات دولت آذربايجان انتشار 50 مدل کالاي تبليغاتي به 9 زبان دنيا است که در هنگام برگزاري جشنواره‌هاي گردشگري در شهرهاي استانبول، برلين،‌ پکن، توکيو، ميلان، لندن، کويت، کيف، تفليس، تاشکند و شهرهاي ديگر ميان گردشگران توزيع خواهد گرديد.

از ديگر اقدامات دولت آذربايجان ارائه برنامه‌هاي تبليغاتي درشبکه‌هاي تلويزيوني مطرح جهان همچون «بي.بي.سي»، «يورونيوز»، «سي.ان.ان»، «نشنال جوگرافيک» و از اين دست است.

گفتني است پس از انتشار شعار جديد آذربايجان با عنوان « سال 2011، سال گردشگري آذربايجان»، اين کشور تلاش‌ فراواني براي ايجاد زمينه‌اي مناسب جهت رشد و ارتقا صنعت گردشگري خود داده است.
/109

انتهای پیام/

کد خبر 1390052514