به گفته رييس شرکت راهآهن ژاپن، گسترش هتل متروي اين شهر تا 150 اتاق و افتتاح يک گالري هنري تا اکتبر 2012 از ديگر برنامههايي است که براي جذب گردشگر به اين شهر انجام خواهند شد.
بهرهبرادري از فروشگاهي 13 طبقه در فضاي 13 هزار و 800 متر مربع در ايستگاه متروي توکيو در ماه اوت به منظور متعادل کردن روند مسافرت به اين شهر از ديگر راهکارهاي شرکت راهآهن ژاپن براي توسعه صنعت گردشگري توکيو است.
«ساتوشي سينو» خاطر نشان کرد: هدف ما تبديل کردن مترو به يکي از نشانههاي توکيو است. هدف ما جلب نظرر مردم براي مسافرت به اين شهر و اقامت در هتلهاي آن و در نتيجه کسب درآمد از اين بخش است.
/109
انتهای پیام/