مديرکل ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري استان تهران بدست آوردن فرصتهاي جديد تجاري و سرمايهگذاري خارجي و داخلي، برگزاري همايشها، کنفرانسها و سمينارها، شناسايي و جذب مشتريان علاقهمند به سفر، فراهم آوردن فرصتهاي مناسب جهت همکاري و مشارکت با ديگر صنايع، تبادل اطلاعات و کسب آخرين دستآوردها و نوآوريها در صنعت گردشگري، شناخت مقاصد جديد، ارائه محصولات و خدمات جديد گردشگري را از جمله اهداف بيست و دومين نمايشگاه گردشگري بينالمللي جاتا اعلام کرد.
نمايشگاه گردشگري بينالمللي جاتا از معتبرترين نمايشگاههاي مرتبط با صنعت گردشگري در سطح جهان است. انجمن شرکتهاي گردشگري ژاپن که در ژوئن سال 1959 توسط وزارت حمل و نقل ژاپن به منظور ايجاد هماهنگي ميان موسسههاي گردشگري داخلي و خارجي و نيز توسعه صنعت گردشگري تشکيل شده با برگزاري نمايشگاه بينالمللي جاتا تلاش دارد که علاوه بر آشناسازي ژاپنيها با توانمنديهاي گردشگري جهان، ژاپن را به عنوان يک مقصد بالقوه گردشگري به ساير طرفهاي خارجي معرفي کند.
نمايشگاه جاتا به دليل شمار زياد شرکتکنندگان و بازديدکنندگان محلي مناسب براي مذاکره و رايزني ميان آژانسها، نهادها و شرکتهاي مرتبط با صنعت گردشگري و جهانگردي در سطح داخلي و بينالمللي شمرده ميشود.
/115
انتهای پیام/