مديرعامل شرکت خدمات مسافرتي فلامينگو افزود: يک برند زماني موفق است که بتواند استانداردهاي جهاني را منطبق با فرهنگ بومي يک منطقه به گردشگران ارائه دهد.
وي تصريح کرد: اگر بتوانيم چنين اقدامي را انجام دهيم، توانستهايم يک نام و برند ماندگار ايجاد کنيم که هميشه در ذهن و خاطره گردشگران ماندگار باشد.
حاتميپور در رابطه با عوامل موثر ايجاد برند در گردشگري گفت: بر همين اساس عوامل مطرح در ساختار يک تور و خدمات گردشگري علاوه بر قرار گرفتن در قالبهاي بومي، بايد در حد استانداردهاي سازمان جهاني جهانگردي نيز باشد تا علايق و سلايق مردم را ارتقا دهد.
وي که از شرکتکنندگان در دومين جشنواره برند در گردشگري است، يادآور شد: همسويي ديدگاههاي بومي و استانداردهاي جهاني حداقل شرايط لازم براي دارا بودن يک برند شاخص و موفق است.
/120
انتهای پیام/