برندسازي در حوزه گردشگري، افزايش کيفيت خدمات را در پي دارد

«رجبعلي خسرو آبادي» با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با ميراث آريا (chtn)افزود: خوشبختانه برگزاري جشنواره برند با جديت لازم در حال پيگيري است و اميدواريم اين جشنواره بتواند به ارتقاي سطح خدمات و افزايش رونق گردشگري کمک کند.

وي خاطر نشان کرد: داشتن برندي مطمئن از آنجا که اعتمادسازي را به دنبال دارد باعث افزايش ميزان گردشگر مي‌شود.

وي افزود: درحقيقت داشتن برند معتبر به نفع مشتريان، ارائه کنندگان خدمات و سرمايه‌گذاران است که مي‌تواند نتايج بسيار پرباري را در حوزه گردشگري به‌دنبال داشته باشد.

خسروآبادي افزود: زماني که گردشگري قصد دارد از خدمات گوناگون اين حوزه استفاده کند ناخودآگاه از خدمات داراي برند استقبال مي کند چرا که از کيفيت اين خدمات اطمينان دارد.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 1390082819