برندسازي در حوزه گردشگري مستلزم همکاري دولت و بخش خصوصي است

«فريزاد تيموري» با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با ميراث آريا(chtn)، گفت: علاوه بر اين 2 بخش، ساير صنوف مرتبط با گردشگري بايد در ايجاد يک برند معتبر در حوزه گردشگري مشارکت داده شوند.

وي با مهم تلقي کردن دستيابي به يک برند معتبر در حوزه گردشگري افزود: در حوزه گردشگري خدماتي که ارائه مي شود مانند کالاهاي تجاري ملموس نيست؛ بنابر اين زماني که يک گردشگر قصد دارد از خدمات يک مجموعه گردشگري استفاده کند آن‌چه که به او اطمينان مي دهد وجود برند معتبر است.

تيموري با بيان اين که ايران قابليت دستيابي به برندهاي معتبر در حوزه گردشگري را دارد خاطر نشان کرد: آن‌چه که مسلم است، ما مي توانيم به برند مورد اطمينان در حوزه گردشگري دست يابيم؛ البته براي دستيابي به اين امر مهم بايد چند کار انجام داد.

وي افزود: نخست اين که با توجه به جايگاهي که در سند چشم انداز 20 ساله در حوزه گردشگري آمده است، براي دستيابي به برند معتبر بايد ابتدا بازنگري‌هايي در اين سند به وجود آيد ضمن اين که يک برنامه راهبردي براي بازاريابي گردشگري ايران فراهم و نيز به مزيت‌ها و قابليت‌هاي موجود در ايران توجه شود و براي دستيابي بر معرفي هرچه بهتر آن‌ها تاکيد کرد.

تيموري اظهارداشت: دولت، بخش خصوصي و صنوف مرتبط با گردشگري 3 ضلع مهم يک مثلث براي دستيابي به يک برند معتبر درحوزه گردشگري هستند.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 1390082920