وى با اشاره به آمار گردشگران جزيره و منطقه آزاد قشم در سالهاي اخير ادامه داد: با نگاهى به آمارهاى ارائه شده از مبادى ورودى جزيره قشم در2 سال گذشته، حضور گردشگران و مسافران در اين منطقه از يکسو و ارتقا سطح آگاهى و اشراف آنان به مناطق توريستى جزيره از سوى ديگر، زمينه را براى معرفى يک برند ويژه و منحصر بهفرد اين منطقه گردشگرپذير مهياتر کرد.
موسوى با اشاره به روشهاي مختلف تبليغاتي از جمله شرکت در نمايشگاههاي گردشگري، چاپ پوستر و بروشور، پخش تيزر از کانالهاي ملى و بينالمللي و بسياري از روشهاي تبليغاتي ديگر در معرفي ظرفيتهاي منطقه آزاد قشم بيان کرد: با استفاده از اين ترفندها موفق به سهم بيشتري از بازار گردشگري در 2 سال اخير شديم و با تمرکز بر امر برندسازي که از دل يک برنامهاي منسجم و هدفمند برخاسته، درصدد معرفى بهتر اين جزيره به علاقهمندان هستيم.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شعار «قشم، جزيره عجايب هفتگانه خليج فارس» به عنوان برند قشم نام برد و ادامه داد: اين شعار حاصلنظر، جمعى از فعالان بخش خصوصى در حوزه گردشگرى قشم و مسوولان سازمان منطقه آزاد قشم در کارگروه گردشگرى است که از زمان تصويب آن تاکنون اقدامات گسترده اى براى معرفى اين برند در سطح ملى و فراملى صورت گرفته و خوشبختانه بسيار موثر بود.
وى تاکيد کرد: جشنواره و سمينار برند در صنعت گردشگرى ايران فرصت بسيار مطلوبى را در اختيار فعالان اين حوزه قرار مىدهد تا با توانمنديها، مسائل و چالشهاى اين حوزه آشنا و از راهکارهاى ارائه شده نهايت بهره را ببرند.
/120
انتهای پیام/