برندسازى يکى از چالش‏هاى پيش‌رو در صنعت گردشگرى است

به گزارش ميراث‏آريا(chtn)، «سيدرضا موسوى» مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به برگزارى جشنواره و سمينار برند در گردشگرى گفت: برندسازى بهترين راه براى معرفى جاذبه‏ها و توانمندي‏هاى گردشگرى جزيره و منطقه آزاد قشم است.

وى با اشاره به آمار گردشگران جزيره و منطقه آزاد قشم در سال‏هاي اخير ادامه داد: با نگاهى به آمارهاى ارائه شده از مبادى ورودى جزيره قشم در2 سال گذشته، حضور گردشگران و مسافران در اين منطقه از يک‌سو و ارتقا سطح آگاهى و اشراف آنان به مناطق توريستى جزيره از سوى ديگر، زمينه را براى معرفى يک برند ويژه و منحصر به‌فرد اين منطقه گردشگرپذير مهياتر کرد.

موسوى با اشاره به روش‌هاي مختلف تبليغاتي از جمله شرکت در نمايشگاه‌هاي گردشگري، چاپ پوستر و بروشور، پخش تيزر از کانال‌هاي ملى و بين‌المللي و بسياري از روش‌هاي تبليغاتي ديگر در معرفي ظرفيت‏هاي منطقه آزاد قشم بيان کرد: با استفاده از اين ترفندها موفق به سهم بيشتري از بازار گردشگري در 2 سال اخير شديم و با تمرکز بر امر برندسازي که از دل يک برنامه‌اي منسجم و هدفمند برخاسته، درصدد معرفى بهتر اين جزيره به علاقه‌مندان هستيم.

مدير‌عامل سازمان منطقه آزاد قشم از شعار «قشم، جزيره عجايب هفتگانه خليج فارس» به عنوان برند قشم نام برد و ادامه داد: اين شعار حاصل‌نظر، جمعى از فعالان بخش خصوصى در حوزه گردشگرى قشم و مسوولان سازمان منطقه آزاد قشم در کارگروه گردشگرى است که از زمان تصويب آن تاکنون اقدامات گسترده اى براى معرفى اين برند در سطح ملى و فراملى صورت گرفته و خوشبختانه بسيار موثر بود.

وى تاکيد کرد: جشنواره و سمينار برند در صنعت گردشگرى ايران فرصت بسيار مطلوبى را در اختيار فعالان اين حوزه قرار مى‌دهد تا با توانمندي‌ها، مسائل و چالش‌هاى اين حوزه آشنا و از راهکارهاى ارائه شده نهايت بهره را ببرند.
/120

انتهای پیام/

کد خبر 1390090151