برند گردشگري نيازمند شعاري آگاهانه است

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، «احمد روستا» در دومين سمينار و جشنواره برند در گردشگري با بيان اين مطلب مديرت صحيح و فراگير را از فاکتورهاي تاثيرگذار در ايجاد برند دانست و رقابتي شدن را عاملي براي منطق پيدا کردن برند عنوان کرد.

وي همچنين با بيان اين‌که عوامل موثر در برند فراگير، انساني، ابزاري و ساختاري است، گفت: متاسفانه اکنون در کشور بيشتر به عامل ابزاري توجه مي‌شود؛ همچنين مجذوبيت، مطلوبيت و محبوبيت از الزامات مديريت برند فراگير است.

روستا از نام، شعار، رنگ‌ها، موسيقي، کارت ويزيت، پوشش وسايل نقليه و محل کار به عنوان عناصر تشکيل دهنده برند نام برد و گفت: ارائه منافع دلخواه برتر، حفظ نوآوري و تناسب، ايجاد اعتبار و شخصيت از خصوصيات برند قوي است.

وي با بيان اين که گردشگري کشور به اين نکات تاکنون توجهي دقيقي نداشته است، اظهار داشت: بي‌توجهي به وعده‌ها، عدم پشتيباني، نبود کنترل، عدم توازن لازم بين تحولات و نبود اندازه‌گيري ارزش برند، از مهم‌ترين مولفه‌هاي شکست برندها به‌شمار مي‌روند.
/115

انتهای پیام/

کد خبر 1390090324