وي شيراز را سومين قطب گردشگري مذهبي کشور خواند و گفت: به رغم اين موضوع هنوز متولي که در جذب گردشگر مذهبي بهصورت ويژه و خاص در اين استان فعاليت کند، وجود ندارد.
شريفي با اشاره به پتانسيلهاي استان فارس در حوزه گردشگري سلامت اظهار داشت: هماکنون تلاشهاي زيادي براي توسعه گردشگري سلامت و جذب گردشگر سلامت در کشور در دست انجام است؛ استان فارس نيز بايد در اين حوزه فعالتر عمل کند.
وي همچنين با تاکيد بر توسعه گردشگري مذهبي خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات مسافرتي که در حوزه گردشگري مذهبي و جذب گردشگران در 3 شهر مقدس کشور فعاليت کنند تشويق و مورد حمايتهاي سازمان ميراثفرهنگي قرار خواهند گرفت.
اين مقام مسوول در ادامه به اهميت تعريف برند در گردشگري اشاره کرد و گفت: برند و بازاريابي در صنعت گردشگري اهميت و ويژگي خاصي دارد به طوريکه برند معتبر ميتواند بخشي از رضايت مشتري را تامين کند.
شريفي يادآورشد: رضايتمندي مشتريان در تمامي حوزهها بهخصوص در مراکز اقامتي همچنين استانداردسازي اين مراکز از اولويتهاي کاري سازمان ميراثفرهنگي است.
همايش يکروزه «مديريت برند در صنعت گردشگري» روز گذشته (5 آذرماه) در شهر شيراز برگزار شد.
/115
انتهای پیام/