وي رفع مشکلات اجرايي را از ملزومات برندسازي دانست و افزود: برندسازي براي هر صنعتي لازم و ضروري است و در رابطه با گردشگري شامل کليه مراحلي ميشود که مسافر از بدو ورود به کشور تا اتمام سفر و بازگشتش با آن در ارتباط است.
اين مقام مسوول با اشاره به لزوم برگزاري سمينار و جشنوارههاي مرتبط با برند تصريح کرد: زيرساختها از مهمترين عوامل برندسازي هستند چرا که برند شامل يک مجموعه از عوامل است و توسعه زيرساختها از عوامل اصلي آن است که بايد از سوي دولتها ايجاد شوند.
وي خلاقيت را نيز در ايجاد برند مهم عنوان کرد و گفت: زماني که زيرساختها حاضر شد، خلاقيت ميتواند نامي را ايجاد کند که براي هميشه ماندگار باشد.
120
انتهای پیام/