برندسازي نيازمند تبعيت از قوانين بين‏المللي است

«مسيح‏الهز صفا» با بيان اين مطلب در گفت‏و‏گو با خبرنگار ميراث‏آريا(chtn)، برند را ابتکار و نوآوري خواند و بيان کرد: برند يعني ابتکار، نوآوري و خلق چيزي که نبوده و در عرف بين‏المللي تعريفي مشخص دارد.

وي رفع مشکلات اجرايي را از ملزومات برندسازي دانست و افزود: برندسازي براي هر صنعتي لازم و ضروري است و در رابطه با گردشگري شامل کليه مراحلي مي‏شود که مسافر از بدو ورود به کشور تا اتمام سفر و بازگشتش با آن در ارتباط است.

اين مقام مسوول با اشاره به لزوم برگزاري سمينار و جشنواره‏هاي مرتبط با برند تصريح کرد: زيرساخت‏ها از مهم‏ترين عوامل برندسازي هستند چرا که برند شامل يک مجموعه از عوامل است و توسعه زيرساخت‏ها از عوامل اصلي آن است که بايد از سوي دولت‏ها ايجاد شوند.

وي خلاقيت را نيز در ايجاد برند مهم عنوان کرد و گفت: زماني که زيرساخت‏ها حاضر شد، خلاقيت مي‏تواند نامي را ايجاد کند که براي هميشه ماندگار باشد.

120



انتهای پیام/

کد خبر 1390090660