وي که براي نخستينبار بخش مديريت آموزش را در هتل پارسيان استقلال راهاندازي کرده است، تصريح کرد: آموزش نيروي انساني هتلها در برقراري ارتباط با مهمانان و روانشناسي مشتريمداري نقش مهمي دارد که بايد مد نظر قرار گيرد.
اين مقام مسوول ايجاد حس مالکيت در نيروي انساني هتلها را از ديگر عوامل موفقيت در پذيرايي و هتلداري خواند و افزود: نيروي انساني بزرگترين ثروت يک هتل است و اگر آنها هتل را خانه دوم و متعلق به خود بدانند، مسلما دلسوزانه رفتار کرده و براي پيشرفت آن ميکوشند.
يادآور ميشود به تازگي هتل پارسيان استقلال با کسب 92 درصد رضايت مهمانان در بين هتلهاي کشور، موفق به دريافت تنديس و لوح برند برتر از دومين طرح ملي سپاس شد.
/120
انتهای پیام/