وي با اشاره به لزوم همکاري متقابل با کشورهايي که دست دوستي به ايران دادهاند، بيان کرد: بازديد از ظرفيتهاي مختلف يک کشور، يکي از راههاي توسعه همکاريهاي اقتصادي است و دفاتر خدمات مسافرتي ميتوانند همانند يک بنگاه اقتصادي، در تعاملات بينالمللي نقش داشته باشند.
اين فعال حوزه گردشگري يکي از راههاي مقابله با اخبار ناجوانمردانه خارجي را همکاريهاي فرهنگي دانست و افزود: اگرچه ممکن است در قدم اول نتوانيم در اين رابطه توازن ايجاد کنيم ولي معرفي مستمر و مسرانه ظرفيتهاي واقعي فرهنگي، تاريخي، طبيعي و معنوي کشور ميتواند تا حد زيادي موجب خنثي شدن تبليغات دروغين غرب باشد.
/120
انتهای پیام/