وي با اشاره به افزايش ضريب اشغال و سود گروه هتلهاي پارس در سال جاري در رابطه با استراتژي اين هتل براي جلب ميهمانان بيان کرد: آموزش مهارتي و کاربردي منابع انساني، يکي از مهمترين سرمايههاي گروه هتلهاي پارس است و در همين راستا ، وامهاي ضروري و بيمه تکميلي و افزايش دستمزد به کارکنان صديق گروه هتلهاي پارس اختصاص يافت.در بيشتر روزهاي سال ضريب اشغال گروههاي پارس بالاتر از 80درصد است.
اين مدرس دانشگاه علامه طباطبايي، در رابطه با بازاريابي و بازارسازي براي باشگاه گردشگران «پارس» اظهار داشت: افتتاح دفتر مرکزي فروش و رزرواسيون هتلهاي تابعه، راهاندازي سامانه رزرواسيون اينترنتي، اعطاي نمايندگي فروش و رزرواسيون هتلهاي پارس به آژانسهاي معتبر کشور، برندسازي و واگذاري برند به هتلهاي ديگر، ارائه نرخهاي شناور و تعادلي در زمانهاي مختلف سال و انعقاد تفاهمنامه با جامعه تورگردانها براي تسهيل ورود گردشگران خارجي در راستاي بازارسازي براي اين باشگاه صورت گرفت.
وي درباره خدمات جديد گروه هتلهاي پارس نيز گفت: گروه هتلهاي پارس به منظور ارائه خدمات بيشتر به مسافران و ميهمانان اين هتلها خدمات اينترنت وايرلس رايگان در تمام فضاهاي هتلهاي پارس، راهاندازي سامانه اتوماسيون اداري در بين هتلهاي تابعه و دفتر مرکزي و راهاندازي سامانه اتوماسيون اداري در بين هتلهاي تابعه و دفتر مرکزي را ارائه ميدهد.
حمزهزاده همچنين از تجهيز و نوسازي برخي از گروههاي هتلهاي پارس خبر داد و افزود: در راستاي نوسازي و تجهيز گروه هتلهاي پارس بازسازي کامل بال شرقي هتل پارس شايان کيش، توسعه لابي هتل پارس مشهد ــ به عنوان بزرگترين لابي هتلي در ايران ــ بازسازي و نوسازي تاسيسات هتلهاي پارس اهواز، آبادان و کيش و نوسازي تجهيزات آشپزخانه و خانهداري گروه هتلهاي پارس صورت ميگيرد.
يادآور ميشود گروه هتلهاي پارس در حال حاضر داراي 6 هتل 4 و 5 ستاره ( 2هزار و 500 تخت و يک هزار و 33 سوئيت ) در سطح کشور است و براي نخستينبار در سطح کشور اقدام به تاسيس باشگاه گردشگران (مهمانان وفادار) و عرضه خدمات ويژه به آنها کرده است.
/120
انتهای پیام/