وي با اشاره به اين که برند يک قرينه ذهني براي مخاطب ايجاد ميکند، اظهار داشت: اين قرينه ذهني به مخاطب يادآوري ميکند که محصولي که انتخاب کرده از لحاظ کيفيت، ماندگاري و زيبايي کافي برخوردار است.
سرپرست معاونت صنايعدستي اضافه کرد: اهميت برندينگ در بازاريابي و فروش توليدات و محصولات مختلف اين موضوع را به يکي از دغدغههاي اصلي حوزه صنايعدستي ايران تبديل کرده است.
کردستاني افزود: با ورود به عرصه برند صنايعدستي با کسب بازارهاي بزرگ جهاني امکان حفظ و ترويج فرهنگ اصيل و ايراني و کاهش آسيبپذيريهاي اقتصادي فراهم ميشود.
اين مقام مسوول با بيان اين که بايد بپذيريم دانش اقتصادي فعالان صنايعدستي کشور ضعيف است، گفت: بازرگانان و تجار صنايعدستي با جنبههاي فني صادرات محصولات آشنايي کمي دارند.
وي وظيفه سازمان ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري کشور در مقوله برند را هدايت و برگزاري دورههاي آموزشي ترويجي عنوان و اضافه کرد: هماکنون با برگزاري دورههاي آموزشي در حوزه مهر اصالت، بستهبندي و برند قدم در مسير ترويج و فرهنگسازي گذاشتهايم.
به گزارش ميراث آريا، کردستاني تاکيد کرد: همچنين توانمندسازي نهادهاي آموزشي بخش خصوصي و تدوين استانداردهاي آموزشي نيز توسط اين سازمان جدي گرفته خواهد شد.
سرپرست معاونت صنايعدستي سازمان ميراثفرهنگي کشور در پايان از تمامي هنرمندان، پيشکسوتان و صاحبنظران به منظور ارائه نقطه نظرات، ديدگاههاي مختلف و راهکارهاي کارآمد دعوت به عمل آورد.
111/
انتهای پیام/