افزايش قيمت هتل بايد متناسب با خدمات باشد

«ابراهيم پورفرج»، با بيان اين مطلب به ميراث‏آريا(chtn) گفت: هتل‏ها بايد با دفاتر خدمات مسافرتي در ارتباط مستمر باشند تا هر دو طرف به سود و حقوق خود برسند.

وي توجه به عملکرد ساير کشورها را در اين رابطه موثر دانست و بيان کرد: قيمت‏گذاري براي خدمات هتل‏ها در تمام دنيا تابع شرايط است به‌گونه‏اي که گاهي تابع همين شرايط کاهش نيز پيدا مي‏کند.

اين مدرس دانشگاه با تقدير از راه‏اندازي باشگاه گردشگران پارس، درباره انعقاد تفاهم‌نامه‏ دوجانبه جامعه تورگردانان ايران با اين باشگاه اظهار داشت: بر اساس اين تفاهم‌نامه، قيمت اتاق در گروه هتل‏هاي پارس بر اساس توافق با جامعه تورگردانان ايران و همسو با افزايش خدمات آن‌ها خواهد بود.

وي ايجاد باشگاه گردشگران پارس را موجب افزايش رقابت در صنعت هتلداري کشور دانست و بيان کرد: يکي از مهم‏ترين دلايل انعقاد تفاهم‌نامه با باشگاه گردشگران پارس دريافت خدماتي با قيمت و کيفيتي مطلوب و متناسب با نياز ميهمانان است.

پورفرج عامل انساني را در صنعت گردشگري از ديگر نکات قابل توجه خواند و گفت: در هر نوع صنعتي يک انسان، هم مي‏توان کل مجموعه را به ورشکستگي بکشاند و هم برعکس از ورشکستگي برهاند بر همين اساس هرکدام از عوامل انساني در حوزه گردشگري همان‏قدر که مي‏توانند در پيشرفت کار موثر باشند در شکست مجموعه هم تاثيرگذار هستند.

رئيس جامعه تورگردانان ايران اظهار اميدواري کرد که در آينده مجموعه‏هاي اقامتي ديگر نيز همانند گروه هتل‏هاي پارس اقدامات مشابهي براي تامين نظر ميهمانان انجام دهند.

/120

انتهای پیام/

کد خبر 1390093027