وي خاطرنشان کرد: در سال جاري تعداد 64 مورد شکايت از 35 دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري استان وصول شده که اين موارد رسيدگي ميشوند.
محمدي تصريح کرد: آذربايجانشرقي به علت دارا بودن مراکز و مناطق گردشگري و تاريخي فراوان، از تعداد زيادي دفاتر خدمات مسافرتي برخوردار است که لزوم نظارت هرچه بيشتر را ميطلبد و البته نظارت گردشگران و شهروندان بيشترين بهره را به اين سيستم نظارتي ميرساند.
دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر آذربايجانشرقي يادآور شد: مانند روال سابق و با تمرکز هرچه بيشتر در آستانه عيد نوروز از تمام توان مجموعهها و سازمانهاي استان و همچنين از توان هم استانيها براي رفع مشکلات و جلب رضايت بيشتر گردشگران ورودي به استان استفاده خواهد شد.
محمدي با اشاره به فعاليت گروه ويژه نظارتي با مسووليت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گفت: طبق دستور استاندار اين گروه ويژه که متشکل از مسوولان ادارات و سازمانهاي استان است از مجموعههاي مختلف خدماتي و رفاهي بازديد و گزارش تهيه ميکنند.
وي افزود: با توجه به تاکيد استاندار، رفع مشکلات برخي حوزهها مانند سرويسهاي بهداشتي و همچنين نظافت پايانههاي مسافربري و توجه به ارائه خدمات دفاتر مسافرتي در دستور کار قرار دارد.
محمدي يادآور شد: افزايش نمازخانههاي سيار و چادرهاي مسافرتي شهري در شهرستانهاي پر گردشگر، افزايش کيفيت اتوبوسهاي گردشگري و توجه بيشتر به خدمات جادهاي و اطلاعرساني به موقع از ديگر موارد اولويتدار فعاليتهاي سازمان ميراث فرهنگي به شمار ميرود.
/115
انتهای پیام/