ظرفيت‌هاي گردشگري فارس نيازمند تبليغ در بازار گردشگري است

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان فارس، فعالي تصريح کرد: براساس مطالعات مشاور طرح جامع گردشگري استان، بايد با برنامه‌ريزي مناسب در افزايش مدت اقامت مسافران به ويژه در ايام نوروز تلاش شود.

وي گفت: کميته‌هاي 13گانه ستاد تسهيلات فعال شده‌اند و جلسات به صورت هفتگي يا 2 هفته يک‌بار توسط دبيرخانه ستاد برگزار مي‌شود، مسائل مورد بحث و بررسي قرار گرفته و نتايج جلسات در اختيار استاندار قرار مي‌گيرد.

دبير ستاد تسهيلات سفرهاي استان فارس با اشاره به فعاليت‌هاي گسترده‌اي که ستاد تسهيلات سفر جهت رفاه حال مسافران در ايام نوروز آغاز کرده است اهميت اطلاع‌رساني از طريق رسانه ملي را يادآور شد و گفت: انتظار ما از رسانه ملي اين است که بخشي از ويژه برنامه‌هاي نوروزي تلويزيون و راديو را به معرفي توانمندي‌هاي گردشگري استان و بخشي را به معاونت‌هاي ستاد اختصاص دهد تا فعاليت‌ها به اطلاع مردم برسد.

در ادامه مشاور طرح جامع گردشگري استان مطالعات انجام گرفته در خصوص چالش‌ها و راهکارهاي قابل اجراي توسعه صنعت گردشگري با محوريت نوروز 91 را به اطلاع معاونان و اعضاي ستاد رساند.

«اميني» گفت: براساس مطالعات طرح جامع گردشگري فارس ضرورت تبليغ و بازاريابي در استان‌هاي گردشگر فرست و تهيه بسته‌هاي سفر، راه‌اندازي وب سايت، تهيه و پخش تيزرهاي تبليغاتي و مديريت اجراي تورها به منظور جذب مسافر اهميت دارد.

وي ادامه داد: راه‌اندازي وب‌سايت جامع گردشگري با اطلاعات جامع و کامل از آثار تاريخي، طبيعي و مذهبي و تورهاي گردشگري، هتل‌ها و ويژه برنامه‌هاي نوروزي استان مي‌تواند در جذب مسافران تاثير بسزايي داشته باشد.

اميني به ضروت تمرکززدايي اطلاع‌رساني و ارائه خدمات از شهر شيراز به محورهاي اصلي ورودي اشاره کرد و گفت: به دليل گستردگي استان و فاصله قابل توجه ورودي‌ها تا مرکز استان دفاتر و مراکز اطلاع‌رساني بايد در محورهاي ورودي مستقر و خدمات ويژه‌اي را ارائه دهند.

115/

انتهای پیام/

کد خبر 1390110541