توسعه گردشگري بدون تبليغات معني ندارد

«عباس داوودي» با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn) گفت: در تمام دنيا کشورهاي موفق گردشگري پيش از هر اقدامي ظرفيت‏هاي خودشان را به مخاطب معرفي مي‏کنند و کشور ما هم اگر خواهان کسب موفقيت در اين حوزه است بايد مانند آن‌ها رفتار کند.

مديرعامل دفتر خدمات مسافرتي «آدينه تراول» که در نمايشگاه اخير فيتور در اسپانيا شرکت کرده است، درباره بازار هدف خود در اين نمايشگاه افزود: اگرچه نمايشگاه گردشگري فيتور در اسپانيا برگزار مي‏شود ولي بازار هدف ما در اين نمايشگاه اسپانيا نيست بلکه کشورهاي ايتاليا، انگليس، فرانسه و آلمان نيز مد نظر هستند.

وي گردشگري را صنعت اول دنيا در سال 2020 خواند و بيان کرد: ايران يکي از معدود کشورهايي است که در تمام حوزه‏هاي گردشگري اعم از گردشگري سلامت، ورزش، طبيعت‏گردي، کوير، فرهنگي و تاريخي ظرفيت جذب گردشگران را دارد و مي‏تواند پيشرفت کند.

مديرعامل دفتر خدمات مسافرتي «پرشيا سفر» در ايران همکاري سفارتخانه‏هاي ايران در ساير کشورها را نيز در اين رابطه مهم و مشوق دفاتر خدمات مسافرتي دانست و تصريح کرد: ما براي توسعه گردشگري کشور از تمام امکاناتمان استفاده مي‏کنيم، ولي همکاري سفارتخانه‏هاي ما نيز در اين رابطه خيلي موثر است و موجب تشويق ما مي‏شود.
/120

انتهای پیام/

کد خبر 1390110552