نظرسنجي ستاد تسهيلات سفر از مسافران نوروزي

دبير ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور در گفت‌وگو با ميراث‌آريا (chtn)، در اين‌باره تصريح کرد: انجام نظرسنجي در آيتم‌هاي مختلف از مسافران و گردشگران و راه‌اندازي تلفن گويا و يا ساير سامانه‌هاي رسيدگي به شکايات از موارد قابل توجه در طرح نوروزي 91 ستاد تسهيلات سفر به شمار مي‌رود.

«علي‌رضا مختاري» همچنين بر انعکاس مشکلات و شکايات واصله به سازمان‌هاي متولي و پيگيري تا کسب نتيجه و اعلام به مسافران و جلب رضايت آنان در زماني که در استان به سر مي‌برند از سوي ستاد دائمي تسهيلات سفر هر استان تاکيد کرد.

وي همکاري با سامانه ملي نظارت همگاني بر سفرهاي داخلي 09669 و پاسخ‌گويي به موقع به شکايات مطرح شده را از ديگر موارد تاکيدي در طرح نوروزي عنوان کرد.

اين مقام مسوول در ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور خاطرنشان کرد: تمامي اين موارد بايد با مسووليت اداره‌ کل ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري هر استان و با همکاري تمامي سازمان‌هاي عضو ستاد انجام شود.

115/

انتهای پیام/

کد خبر 139011153