وي با اشاره به اين که بارها شاهد خريداري محصولات توليدي صنايع دستي با قيمتهاي ناعادلانه بودهايم، ادامه داد: آگاهي نداشتن صنعتگران از شيوههاي جديد توليد، آشنا نبودن با سليقه مصرفکنندگان خارجي و داخلي و تکرار طرحها و نقشها در طول ساليان متمادي موجب يکنواخت شدن توليدات و از رونق افتادن بازار فروش صنايع دستي شده است.
اين کارشناس صنايع دستي در گفتوگو با ميراث آريا تصريح کرد: رقابت شديد مصنوعات مشابه کارخانهاي (بهويژه کالاهاي مصرفي) با فرآوردههاي دستساز بر بازار فروش صنايع دستي تاثيرگذار بوده است.
وي با بيان اين که کارخانهها هزينههاي تبليغاتي سنگين را متحمل شدهاند، افزود: هنرمندان نه تنها توانايي پرداخت هزينههاي تبليغاتي را ندارند بلکه در بستهبندي محصولاتشان نيز با مشکلاتي مواجه هستند.
112/
انتهای پیام/