راه‌اندازي سامانه تلفني استان‌ها براي پاسخگويي به گردشگران نوروزي

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، «منوچهر جهانيان» گفت: علاوه بر امکان ارتباط گردشگران نوروزي با سامانه مرکزي رسيدگي به شکايات به شماره 09669، هر استان نيز به صورت مجزا شماره تماس‌هاي ويژه دريافت انتقادات، پيشنهادات و بررسي مشکلات مسافران نوروزي را اعلام خواهد کرد.

معاون گردشگري کشور با بيان اين که جلب رضايت گردشگران نوروزي و رفع نياز آنها در کوتاه‌ترين زمان ممکن از اهداف اصلي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور به شمار مي‌آيد، يادآور شد: با راه‌اندازي شماره تماس‌هاي رسيدگي به شکايات مسافران در 31 استان کشور، نيروهاي ستاد تسهيلات سفرهاي هر استان موظف به بررسي مشکلات پيش آمده در حداقل زمان ممکن هستند.

جهانيان همچنين با برشمردن ساير اقدامات صورت گرفته از سوي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور، اظهار داشت: تدوين طرح سفرهاي نوروزي و ابلاغ آن از سوي وزارت کشور به استانداران و مديران کل ميراث‌فرهنگي استان‌ها، ابلاغ احکام استانداران و حکم معاونان ستاد مرکزي، ايجاد هماهنگي بين‌بخشي و بين سازماني در قالب فعاليت دبيرخانه دائمي ستاد و برگزاري جلسات مشترک در ستادهاي اصلي استان‌ها و شهرستان‌ها بخشي از اقدامات انجام شده به منظور فراهم آوردن تسهيلات مورد نياز براي مسافران نوروز 91 به شمار مي‌آيد.

115/

انتهای پیام/

کد خبر 1390121029