استفاده از پتانسيل‌هاي رسانه ملي براي معرفي شايسته زيبايي‌هاي ايران

«مسعود شريفي» در گفت‌وگو با ميراث‌آريا(chtn) با بيان اين مطلب اظهار داشت: رويکرد روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي در سال آتي بر اساس امور فرهنگي پايه‌ريزي شده است.


وي تصريح کرد: متناسب با داشته‌ها و ظرفيت‌هاي کشورمان، اقدامات اثربخشي درخصوص توليد محصولات فرهنگي انجام خواهد شد.

شريفي اضافه کرد:‌ مشارکت با تشکل‌هاي مردم‌نهاد دوستدار ميراث فرهنگي و NGOهاي فعال در حوزه صنايع‌دستي و گردشگري از جمله سياست‌هاي کلان سال 91 خواهد بود.

به گزارش ميراث آريا، اين مقام مسوول در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: معرفي وسيع و فراگير ظرفيت‌ حوزه‌هاي تحت پوشش سازمان از ديگر برنامه‌هاي بااهميت سال آينده است.
/102

انتهای پیام/

کد خبر 1390121818