وي با تاکيد بر سختگيريهاي اعمال شده در نظارت بر عملکرد اين مراکز خاطرنشان کرد: در بازرسيهاي انجام گرفته، 212 مورد تذکر کتبي براي متخلفان صادر شده است.
محمدي تصريح کرد: غذاخوريهاي بينراهي، آژانسهاي مسافرتي و مراکز اقامتي، هتلها و مهمانپذيرها، مراکز خدماتي و مجتمعهاي بينراهي استان، مراکزي هستند که در ايام نوروز به شکل جدي و مداوم مورد بررسي قرار ميگيرند.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجانشرقي يادآور شد: شکايات و نظرات مردمي هم يکي از مواردي است که ناظران اين اداره کل مراکز متخلف را مورد ارزيابي قرار ميدهند و سامانه پيام کوتاه 300001838 نيز آماده دريافت انتقادات و پيشنهادات گردشگران است.
محمدي تصريح کرد: با شروع تعطيلات نوروزي، گشتهاي محسوس و نامحسوس ناظران اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در حال بررسي عملکرد تمام بخشهاي مرتبط با گردشگري هستند و با پيگيري شکايات مردمي و حمايتهاي قضايي و انتظامي با هدف ايجاد سفري بدون مشکل براي عموم هموطنان تلاش ميکنند.
گردشگران نوروزي ميتوانند هرگونه نظر، پيشنهاد يا انتقاد خود را از مجموعههاي خدماتي استان با شماره تلفنهاي 09669 و 5546040 ـ 0411 در ميان گذاشته و به ارتقاي سطح خدمات گردشگري کمک کنند.
ص/112
انتهای پیام/