وي در اين زمينه افزود: اکثر اين شکايات شامل کمفروشي، گرانفروشي، برخورد نامناسب با مراجعهکنندگان بوده است که در صورت اثبات با متخلفين برخورد قانوني خواهد شد.
خاوند ادامه داد: مردم ميتوانند شکايات خود را نسبت به تخلفات مختلف صنوف به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش داده و مطمئن باشند در کوتاهترين زمان ممکن به شکايات آنان رسيدگي ميشود.
خاوند در ادامه تعداد شکايات مربوط به اداره ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري استان در مدت زمان مذکور را تنها يک مورد اعلام کرد و گفت: اين شکايت مربوط به دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري بوده است.
وي در پايان اظهار داشت: در حال حاضر برخي از اعضاي اين کميته شکايات دريافت شده خود را اعلام نکردهاند که با پايان تعطيلات اين اقدام صورت خواهد گرفت.
/119
انتهای پیام/