استقبال از باشگاه گردشگران پارس

«جمشيد حمزه‌زاده» با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn)، اظهار داشت: اين اعضا با توجه به اين که سرپرست خانوار هستند و هر کدام به طور ميانگين 2 همراه دارند، طيف قابل توجهي را در باشگاه گردشگران پارس تشکيل مي‏دهند.

اين استاد دانشگاه با اشاره به عدم دريافت هرگونه شکايت از گردشگران نوروزي گروه هتل‏هاي پارس در ايام نوروز 91، ارتقاي کيفيت خدمات را استراتژي اين هتل‏ها و باشگاه گردشگران پارس خواند و بيان کرد: امسال ارتقاي کيفيت خدمات در قالب نوسازي تجهيزات و بازسازي تاسيسات اقامتي، آموزش کاربردي و حرفه‏اي منابع انساني و بازاريابي و استانداردسازي مجموعه‏هاي اقامتي تحت پوشش گروه هتل‏هاي پارس است.

يادآور مي‏شود باشگاه گردشگران پارس آذرماه سال گذشته به ابتکار گروه هتل‏هاي پارس و با هدف عرضه خدمات بيشتر به گردشگران تشکيل شد.
ب/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391012143