اين استاد دانشگاه با اشاره به عدم دريافت هرگونه شکايت از گردشگران نوروزي گروه هتلهاي پارس در ايام نوروز 91، ارتقاي کيفيت خدمات را استراتژي اين هتلها و باشگاه گردشگران پارس خواند و بيان کرد: امسال ارتقاي کيفيت خدمات در قالب نوسازي تجهيزات و بازسازي تاسيسات اقامتي، آموزش کاربردي و حرفهاي منابع انساني و بازاريابي و استانداردسازي مجموعههاي اقامتي تحت پوشش گروه هتلهاي پارس است.
يادآور ميشود باشگاه گردشگران پارس آذرماه سال گذشته به ابتکار گروه هتلهاي پارس و با هدف عرضه خدمات بيشتر به گردشگران تشکيل شد.
ب/120
انتهای پیام/