وي با اشاره به توسعه اقدامات اين ستاد در نوروز 91 گفت: با همکاري و هماهنگي تمام سازمانهاي عضو و کميتههاي مختلف ستاد تسهيلات سفر استان و برنامهريزيهاي مناسب، آذربايجان شرقي توانست رضايت گردشگران ورودي به اين استان را جلب کند.
دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر استان افزود: کميتههاي دهگانه اين ستاد در ايام نوروز و پيش از آن به تمام وظايف خود توجه کامل داشتند و با هماهنگي کامل زمينههاي لازم را براي عرضه خدمات مطلوب به گردشگران فراهم کردند.
محمدي يادآور شد: ناظران و بازرسان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با شدت بخشيدن به بررسيها و نظارتهاي خود در تعطيلات نوروز، پيوسته بر عملکرد مراکز مرتبط با سفر و گردشگري استان نظارت داشتند تا رضايت حداکثري گردشگران ورودي به استان از خدمات عرضه شده حاصل شود.
وي با اشاره به اقدامات اين ستاد در سفرهاي نوروزي سال 91 گفت: تبليغات و اطلاعرسانيهاي خوب و شايان توجه در معابر و وروديهاي شهرستانهاي استان، افزايش و توسعه فضاي مراکز اقامتي و بهبود چشمگير خدمات اين مراکز و مجتمعهاي بين راهي و مساجد از جمله فعاليتهاي اين ستاد براي جلب رضايت گردشگران بود.
اين مقام مسوول با تاکيد بر فعاليت دائمي ستاد تسهيلات سفر آذربايجان شرقي در طول سال، اظهار اميدواري کرد که با توسعه زيرساختهاي گردشگري در مناطق نمونه استان و همکاري دستگاههاي عضو اين ستاد، توانمنديهاي فراوان آذربايجان شرقي براي جذب گردشگر به کار گرفته شود تا شاهد رشد روز افزون صنعت توريسم استان در آيندهاي نزديک باشيم.
ب/117
انتهای پیام/